Saturday 11 February 2012

PREMIUM BEAUTIFUL: HOW DOES IT WORKS??

Sana sini orang dok bercakap tentang korset ni..best ke?hmm kalau tak best tak pulak jd topik semua orang..Jomlah kita tengok macam mane korset ni berfungsi..

Yang kat atas ni namanya LONG BRASSIERE..Rekabentuk unik 3 dimensi cup piramid tu dapat menampung payudara agar tidak jatuh dan bertindak menganjalkannya. Bentuk 'U" di belakang pulak berfungsi untuk mengagihkan lelemak ke tempat yang sepatutnya..Yang paling best skali ianya dapat mengempiskan perut BUNCIT dan masalah yang berkaitan dengan perut...


Ok..yang ke 2 ni pulak namanya WAIST NIPPER..waist nipper ni mengandungi 7 tetulang teknologi tinggi untuk membantu mengurangkan masalah tulang belakang seperti bongkok, slip disc dan sakit pinggang. Selain itu, ia membantu mengagihkan lemak terkumpul dari bahagian pinggang ke bahagian dada dan punggung yang dapat menghasilkan bentuk badan yang ideal..wowww best kan waist nipper ni..



Yang macam seluar pendek kat atas ni namanya LONG GIRDLE..kalau nak cantik bila pakai jeans kna la rajin pakai ni ye;) Rekaan dan jahitan unggul dapat membetulkan pinggul yang lentur, membentuk kontur pinggul yang mempersona dan meninggikan pinggul..Selain itu, ia dapat mengasingkan kontur peha dan pinggul, mengagihkan lebihan lelemak kepada peha ke bahagian pinggul dan membentuk kontur pinggul yang sempurna..leh kalah JLo tau..hehee..and last skali rekaan mampatan 2 lapisan tu berfungsi menyelaraskan lemak pada sekitar peha sekaligus membentuk kontur peha yang menarik..

Best kan korset ni..nak kurus boleh, nak sihat pon boleh..apa lagi jom dapatkan dengan segera..nak cantik tak boleh sangat berkira yer;)


 Nak tau details bolehla call or PM zette yer..jgn segan2;)




No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.