Wednesday 15 February 2012

Jom Berpantang dengan PB!

Ketika berpantang selalunya ibu-ibu akan memakai bengkung traditional dan perlukan seseorang untuk tarik tali2 bengkung tu. 


Sebenarnya kegunaan bengkung ni adalah untuk kecutkan rahim dan dapatkan balik bentuk badan sebelum bersalin. 
Tapi biasanya kita takkan dapat balik figure asal dalam jangka masa yang pendek.


Apakata untuk sesi berpantang seterusnya kita bertukar kepada PREMIUM BEAUTIFUL CORSET. Ianya sangat berkesan dan senang di pakai. Dah ramai ibu2 di luar sana yang telah menggunakan PB Corset ni dan hasilnya sangat memuaskan.


Bila kita memakai PB Corset ni secara konsisten selama 8 jam sehari atau lebih, perut dan rahim akan lebih kemas dan tidak bergoyang bila kita berjalan. Setiap anggota badan akan terletak sempurna di tempat sepatutnya. Dalam jangka masa pendek kita akan dapat kembali bentuk badan yang ideal atau mungkin lebih cantik drp asal. Ini kerana PB akan buang lemak yang  tak sepatutnya ada kat badan kita. 


Yang paling penting rahim akan cepat kecut dan kembali ke kedudukan asal/yang betul. Dengan pemakaian PB secara berterusan segala selulit dan strechmarks akan beransur hilang.

PB juga dapat melancarkan peredaran darah dan membantu darah kotor cepat keluar dari badan dan akan seimbangkan hormon estrogens & progestrone. Dalam masa yang sama, pengeluaran susu badan jugak akan bertambah. so memang takde masalah untuk ibu2 yang menyusu nak pakai PB;)



Jadi, kepada semua bakal ibu yang tengah atau bakal berpantang, jom sama2 pakai PB..senang, mudah, cantik dan sihat..ibu gembira, anak bahagia, suami pun sayang;)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.